Specialisté v oblasti řízení rizik

Doubravská Anna, e-mail: anna.doubravska@deutsche-boerse.com
Vaše povinnosti:
o Hodnocení rizik zabezpečení informací, zajišťujete řádnou identifikaci rizik v souladu s rámcem bezpečnosti informací a sledování/hlášení o nápravách.
o Přispíváte k implementaci rámce informační bezpečnosti a účastníte se auditů informační bezpečnosti,
o Navážete důvěryhodné vztahy s našimi obchodními partnery, např. Chief Information Security Officers
o Oznamujete, eskalujete a poskytujete řešení problémů s kybernetickou bezpečností.
o Udržujete si aktuální znalosti z oboru informační bezpečnosti, včetně povědomí o inovativních řešeních/procesech informační bezpečnosti, nově vznikajících standardech a nový hrozbách.

Tvůj profil:
o Bakalářský a/nebo magisterský titul v oboru informační technologie, kybernetická bezpečnost, obchodní informatika nebo srovnatelné zkušenosti v oboru informační/kybernetická bezpečnost nebo IT audit
o Certifikace jako ISO/IEC 27001 Lead Implementer/Auditor, CRISC, CISA nebo podobné jsou výhodou
o Znalost obecných právních a regulačních rámců ve finančním odvětví, například směrnice EBA o ICT, zákon EU o kybernetické bezpečnosti a řízení bezpečnostních rizik
o Průmyslové normy jako ISO/IEC 2700x nebo NIST
o Analytické dovednosti, kritické myšlení, schopnost identifikovat problémy a navrhovat řešení
o Angličtina slovem i písmem

Plat od:
80 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Anna Doubravská
anna#doubravska|deutsche-boerse#com






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?