Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

Místo výkonu práce: Chrudim Výdej obědů ve firemní jídelně v Chrudimi. Práce je na zkrácený úvazek tj. 6 hodin denně. Pracovní doba: pondělí až pátek od 8:30 hod. do 14:30 hod. Náplň práce: převzetí obědů od dodavatele obědů (denní výdej je 25 - 40 obědů) evidence vydaných obědů výdej obědů úklid nádobí, jídelních táců, jídelny a jídelních stolů (k dispozici myčka na nádobí) Požadavky: min. ukončené základní vzdělání praxe s výdejem obědů výhodou spolehlivost, pracovitost, pečlivost a dochvilnost nástup po vzájemné dohodě Nabízíme: závodní stravování příspěvek na stravu 25 dní dovolené zajímavou a samostatnou práci perspektivní a stabilní zaměstnání odpovídající mzdové ohodnocení včetně benefitů Zaměstnanecké výhody: Balíček zaměstnaneckých výhod První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle v čase od 8:00 - 14:30 hod, nebo na e-mailové adrese.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní uklízeči a pomocníci

ChrudimApelo s.r.o.
od 11 000 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

ChrudimOPTIMIA facility, s.r.o.
od 2 363 Kč

Pomocníci v kuchyni

ChrudimXU RI s.r.o.
od 19 500 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

ChrudimMgr. Renata Vasquez Lédlová
od 115 Kč




Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?