Úklid pro OZP KÚ Vsetín, 116 Kč/h., zkrácený úvazek, volné víkendy, náborák 10 200 Kč, dopravné.

Bezpečnostní a úklidová firma FORCORP GROUP hledá pracovníky úklidu OZP.
Pracoviště: Katastrální úřad Vsetín,Smetanova 810, 755 01 Vsetín.

Náplň práce:
• Pravidelný úklid místností ručním nebo strojovým způsobem
• Vysávání koberců
• Stírání podlah
• Vynesení košů
• Otření prachu a omaků na nábytku
• Úklid sociální zařízení a společných prostor

Nabízíme:
• HPP
• Počet míst:2
• Doba úklidu: po-pá: 14:00-20:00 hod.
• Pracovní úvazek: zkrácený – 4hod/den.
• Mzda: 116,10 Kč/hod.
• Nástup ihned
Benefity:
• Náborový příspěvek za přivedení pracovníka s OZP – 10.200 Kč
• Proplácení vstupní lékařské prohlídky
• Dopravné

Požadujeme:
• Spolehlivost
• Chráněné pracovní místo pro OZP (osoba zdravotně znevýhodněná, invalidní důchodce)
Nechodit na pracoviště, kontakt pouze telefonicky!
Volejte nebo pište o podrobnější informace:
723 612 506, 800 99 11 88, prace@forcorp.cz


Pracoviště:
Vsetín
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
ihned
Obor a Profese:
Řemeslné a manuální práce - Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
FORCORP GROUP
+420723612506
prace|forcorp#cz






Prohlédnuté pracovní nabídky

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

od 18 900 KčMělník Sit logistic s.r.o.

Řidiči tahačů

od 25 000 KčBrno Jovimer cz spol. s r.o.

Pomocní skladníci

od 18 900 KčPraha-západ Trevikem s.r.o.

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

od 19 500 KčOstrava A.g.c. ostrava spol. s r.o.

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

od 19 700 KčHradec Králové Multi - cibus s.r.o.

Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?