Ostatní úředníci jinde neuvedení

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení místa vedoucího/cí odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce. Druh práce: vedoucí úředník/ce - vedoucí odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce Platová třída: 12 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 1. července 2024 nebo dle dohody Pracovní poměr na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba). Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka - splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění (tzv. lustrační zákon). Minimální požadavky úřadu: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - praxe v řízení zaměstnanců min. 3 roky - organizační, řídicí a komunikační schopnosti - znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), v platném znění - dobrá orientace v oblasti kultury a cestovního ruchu - dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet) - znalost německého nebo anglického jazyka. Výhodou: - řidičské oprávnění skupiny B. Nabízíme: - pět týdnů dovolené - pružná pracovní doba - zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km, indispoziční volno) - profesní růst a prohlubování znalostí - týmová práce v kolektivu, vzájemná podpora. Výčet dokladů, které je nutno předložit: - vyplněná přihláška do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz) - strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech uchazeče - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než tři měsíce - osvědčení a čestné prohlášení podle zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění (tzv. lustrační zákon) - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - návrh koncepce řízení odboru v rozsahu 1-2 stran formátu A4 - v podepsané zalepené obálce s textem: "Koncepce - neotevírat". Lhůta pro podání přihlášky: do 23. dubna 2024 (včetně), přihlášky doručené po stanovené lhůtě budou vyřazeny. Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně Městského úřadu Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1. Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucí odboru kanceláře starosty Ing. Jany Kuklové, tel. 354 440 124, e-mail kuklova@cheb.cz. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní úředníci jinde neuvedení

ChebMěsto Cheb
25 000 - 35 000 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

ChebMěsto Cheb
24 000 - 33 000 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

ChebMěsto Cheb
30 000 - 41 000 Kč



Podobné nabídky práce

Úředníci v oblasti daní

OpavaGenerální finanční ředitelství
27 190 - 38 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

ChebMěsto Cheb
25 000 - 35 000 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.