Učitelé odborných předmětů (kromě pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami)

požadujeme:
1) vysokoškolské vzdělání získané studiem v akreditovaném magisterském studijním programu
v oblasti pedagogických věd zaměřených na přípravu učitelů pro střední školy, nebo
2) odborné vysokoškolské vzdělání, které odpovídá charakteru vyučovaných odborných předmětů pro střední školy a zároveň vzdělání v programu celoživotního vzdělávání uskutečňované vysokou školou a zaměřené na přípravu učitelů střední školy nebo druhého stupně základní školy, nebo studium pedagogiky podle § 22 zákona o pedagogických pracovnících.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru, splnění předpokladů pro výkon činnosti ped. pracovníka §3 a odborná kvalifikace dle §7 Zákona č. 563/2004 Sb. o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, včetně poslední změny zákonem č. 197/2014 Sb., s účinností od 1. 1. 2015.
3) lze zaměstnat i studenta posledního ročníku pedagogiky v daném oboru
Zaměstnanecké výhod : přátelské prostředí, individuální přístup k zaměstnancům, odměny dle výkonu pracovníka, školení. Zkrácený úvazek dle dohody. Způsob kontaktování zaměstnavatele: e-mailem, telefonicky od 8.00h. do 16.00h., osobně.

Plat od:
400 - 450 Kč
Pracoviště:
Litoměřice
Typ úvazku:
Práce na dohodu
Nástup:
01.09.2024
Obor a Profese:
Učitel jazykové školy
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Jitka Nováková
734 752 003
j#novakova|skolaekonom#cz







Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.