Úředníci ve skladech

Máte-li chuť pracovat v našem týmu, zašlete nám profesní životopis na e- mail: machna.andrea@melon.cz. Vybrané uchazeče budeme zvát k osobnímu pohovoru. Požadujeme: - uživatelskou znalost práce na PC - znalost ekonomického a účetního programu výhodou - praxe v oboru vítána - řidičský průkaz sk. B výhodou - předpoklady pro týmovou spolupráci, komunikativnost a aktivitu, flexibilitu, bezúhonnost, samostatnost - výhodou je změněná pracovní schopnost Nabízíme: - zázemí stabilní společnosti - mzda (od 22 000 Kc) - jednosměnný provoz - práce na HPP, nástup možný od 1.5. 2024 Pracovní náplň: - administrativni práce - evidence skladoveho hospodařství - kontrola a vedeni skladoveho systému - ostatni administrativní práce dle požadavku

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Úředníci ve skladech

OstravaTraťová strojní společnost, a.
30 000 - 35 000 Kč

Ruční baliči, plniči a etiketovači

OstravaFILOBAT s.r.o.
130 - 150 Kč



Podobné nabídky práce

Ruční baliči, plniči a etiketovači

NymburkBARTON facility s.r.o.
9 450 - 12 000 Kč

Pomocní manipulační pracovníci v dopravě

Ústí nad OrlicíIsolit-Bravo, spol. s r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Úředníci ve skladech

KarvináGS Caltex Czech, s.r.o.
od 27 550 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.