Vedoucí ostatních úředníků

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Tajemnice Městského úřadu Němčice nad Hanou vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici vedoucí oddělení investic a správy majetku města

Požadavky:
-minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
-znalost zákona o veřejných zakázkách
-praxe s vedením kolektivu minimálně 3 roky
-řidičský průkaz skupiny B
-časová flexibilita (občasná práce o víkendech, popř. dle potřeby)
-samostatnost, odpovědnost a důslednost v práci
-nekonfliktnost, dobrá spolupráce s lidmi a v pracovním kolektivu
-velmi dobrá komunikativnost
-znalost úředního jazyka
-výborná znalost práce na PC (word, excel)

Výhoda: praxe v problematice investiční výstavby , praxe v oboru stavebnictví

Nabízíme: zodpovědnou a zajímavou práci, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, věcné dary, jednorázové odměny

Náležitosti přihlášky uchazeče: jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu, číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, datum a podpis uchazeče

Doklady, které je nutno doložit k přihlášce
-strukturovaný životopis zaměřený na údaje o dosavadní profesní praxi, odborných znalostech a dovednostech s kontaktní adresou, telefonem, e-mailem
-výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad, osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží uchazeč svou bezúhonnost čestným prohlášením
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
-souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení,
Součástí výběrového řízení budou osobní pohovory s uchazeči, kteří předložili úplné přihlášky včetně příloh.

Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek.
Přihlášku s přílohami doručte v zalepené obálce nejpozději do 16.05.2024 do 12:00 hodin, buď osobně na podatelnu Městského úřadu, Němčice nad Hanou nebo poštou na adresu:
Městský úřad Němčice nad Hanou
Ing. Ivana Korvasová, tajemnice městského úřadu
Palackého nám. 3, 798 27 Němčice nad Hanou
Uzavřenou obálku zřetelně označte heslem "Výběrové řízení - vedoucí oddělení investic a správy majetku města"

Případné dotazy zodpoví tajemnice MěÚ Ing. Ivana Korvasová, tel. 727869212
Poskytnuté osobní údaje uvedené v přihlášce budou zpracovány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy. Poskytnuté materiály obsahující osobní údaje budou po skončení výběrového řízení skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Plat od:
23 390 - 34 370 Kč
Pracoviště:
Prostějov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Pracovník back office
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Ivana Korvasová
582 302 327
korvasova|nemcicenh#cz






Podobné nabídky práce

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

Jablonec nad NisouCHESPA CZ s.r.o.
od 13 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

RosiceMěsto Rosice
25 280 - 37 170 Kč

Vedoucí pracovníků informačních služeb

Kutná HoraČeské muzeum stříbra, příspěvk
25 000 - 37 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

BřeclavMěsto Břeclav
26 000 - 38 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

OlomoucStatutární město Olomouc
29 400 - 43 370 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?