ÚKLID - kanceláří Opatovice nad Labem

Hledáme šikovné lidi na úklid kanceláří a prodejny v Opatovicích nad Labem. Práce na DPP, IČO, po delší spolupráci možné HPP. Rozvrh práce: pondělí - pátek na 4-8 hodin denně nebo dle domluvy. MHD 8min. Nástup možný IHNED. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat pro více informací.
Vhodné pro: ženy na MD, absolventy, OZP, OSVČ, důchodce, pro uprchlíky z Ukrajiny,
Poznámka k platu: Mzda dle domluvy. Mzda v Kč.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Uklízeči a pomocníci v ubytovacích a vzdělávacích zařízeních

PardubiceStřední průmyslová škola potra
od 18 900 Kč

Pomocníci v kuchyni

PardubiceCentrum Kosatec, z. s.
od 9 500 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PardubiceVýchodočeské muzeum v Pardubic
od 21 750 Kč

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

PardubiceUFIR Pardubice s.r.o.
23 000 - 25 890 Kč

Uklízeči a pomocníci v ubytovacích a vzdělávacích zařízeních

PardubiceSpeciální mateřská škola, zákl
18 900 - 19 280 Kč




Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?