Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti ambulantních a terénních služeb a pečovatelé v oblasti domácí péče

První kontakt: e-mailem nebo telefonicky.
Nástup možný dle dohody.

Máte zájem pečovat o potřebné a zároveň se stát vedoucím terénní Odlehčovací služby?
Vypisujeme výběrové řízení na pozici

Vedoucí / Sociální pracovník

Líbilo by se Vám:
o Smysluplně pracovat a pomáhat lidem, kteří se ocitli v obtížné životní situaci? Provádět sociální šetření, jednat se zájemci o Odlehčovací službu a věnovat se uživatelům služby a jejich potřebám?
o Pracovat na poloviční pracovní úvazek a tím si lépe skloubit práci s rodinou nebo koníčky?
o Být součástí profesionálního týmu zavedené organizace?
o Mít možnost se dále vzdělávat a mít prostor na seberealizaci?

Pokud ano, abychom Vám toto mohli umožnit očekáváme od Vás:
o Odpovídající odborné vzdělání dle Zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb. (min. VOŠ se sociálním zaměřením)
o Zájem o problematiku cílové skupiny seniorů, zdravotně postižených a nemocných
o Zkušenost s individuálním plánováním velkou výhodou
o Cit a zkušenosti pro jednání s lidmi, kteří potřebují pomoc, schopnost rozhodovat se a jednat i v nestandardních situacích
o Schopnost jednat s úřady a návaznými organizacemi
o Flexibilitu - schopnost rychle reagovat v rámci provozu služby
o Zvládání administrativy, vč. uživatelské práce na PC
o Dobré komunikační schopnosti, trpělivost a schopnost se rychle učit
o Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
o Motivaci pracovat v charitní organizaci

Předchozí praxe v oboru sociálních služeb a zkušenosti s vedením týmu velkou výhodou.
Znalost předpisů ze sociální oblasti podmínkou.

Životopis s motivačním dopisem můžete zasílat na e-mail lenka.kabrhelova@tisnov.charita.cz do 20.4.2024, pro více informací můžete také kontaktovat vedoucí služby Mgr. Lenku Velebovou, na tel. čísle 739 389 132.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru, nastoupit k nám můžete po dohodě s Vámi.

Plat od:
15 000 - 20 000 Kč
Pracoviště:
Brno-venkov
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Lenka Kabrhelová
731 646 871
lenka#kabrhelova|tisnov#charita#cz







Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?