Účetní všeobecní

Místo výkonu práce: Plzeňská 881/7b, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (do konce roku) - poté možné prodloužení. Možno i na dohodu o pracovní činnosti. Pracovní úvazek plný nebo zkrácený (20 hod/týdně). Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: 8:00-16:30 h. Náplň práce: účtování v podvojném účetnictví všech typů účetních jednotek. Požadujeme: výhodou je ekonomické vzdělání a řidičský průkaz sk. B. Nabízíme: stravenkový paušál. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.

Plat od:
25 000 Kč
Pracoviště:
Mariánské Lázně
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
08.04.2024
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Eliška Nováková
731501863
taxexpert|atlas#cz






Podobné nabídky práce

Samostatná/ý účetní

55 000 - 67 000 KčPrahaEKOSPOL a.s.

Fakturanti

Nový JičínPiešťanský X-Force a.s.
23 000 - 25 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

PísekKD Haus s.r.o.
25 000 - 27 000 Kč

Fakturanti

ŘíčanyIES spol. s r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Mzdoví účetní

PlzeňÚřad práce České republiky
23 390 - 34 370 Kč

Fakturanti

NáchodBATIST Medical a.s.
25 000 - 31 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.