Mechanici a opraváři osobních automobilů

Požadujeme: praxi 10 let, pracovitost, spolehlivost
První kontakt e-mailem nebo telefonicky.

Plat od:
26 160 Kč
Pracoviště:
Pardubice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.04.2024
Obor a Profese:
Automechanik
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Stanislav Tomášek
725 019 622
advosyst|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Mechanici a opraváři motorových vozidel

Praha-východJan Machart
20 000 - 60 000 Kč

Mechanici a opraváři nákladních automobilů

HavířovAUTODOPRAVA MEMA s.r.o.
od 40 000 Kč

Mechanici a opraváři motorových vozidel

KolínVladimír Dejda
30 000 - 35 000 Kč

Mechanici a opraváři autobusů a trolejbusů

LiberecČSAD Liberec, a.s.
23 000 - 33 000 Kč

Mechanici a opraváři osobních automobilů

Karlovy VaryVilém Morávek - Servis u Willi
od 28 000 Kč

Mechanici a opraváři osobních automobilů

Rožnov p. RadhoštěmRadim Špůrek
35 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?