Všeobecní administrativní pracovníci

Pro naši provozovnu v Plzni hledáme referenta/tku administrativy a logistiky.
Náplň práce:
• zadávání faktur/dodacích listů/dobropisů a dalších dokladů ke zboží
• zadávání přijatých objednávek, jejich kontrola a fakturace
• fakturace zboží a služeb, koordinace expedice a příprava zboží
• realizace skladových operací v interním IS a servisním systému, agenda vratek
• správa salda a upomínek
• administrace ceníku a internetového obchodu
• archivace dokumentů
• zajištění provozu kanceláře

Požadujeme:
• minimálně úplné střední odborné nebo SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou
• znalost práce na PC a MS Word, Excel, Outlook, výhodou znalost Abra Flexi
• schopnost práce v kolektivu, pečlivost, smysl pro zodpovědnost a samostatnost
• zdravotní stav vhodný pro uvedenou pracovní pozici a trestní bezúhonnost
• řidičský průkaz sk. B

Nabízíme:
• hlavní pracovní poměr, plný úvazek
• pružná pracovní doba min. do 16:00
• vhodné i pro absolventy – zaškolíme a zaučíme
• nadstandardní finanční ohodnocení
• zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravu 115 Kč/den, zdravotní volno, možnost prodloužení dovolené, zaměstnanecké slevy a práce z domova)
• stabilní zázemí ryze české společnosti s více než dvacetiletou historií
• kancelářskou práci v mladém kolektivu
• možnost uplatnit své zkušenosti, znalosti a nápady

Informace pro uchazeče:
Místo pracoviště: Plzeň, Kollárova 1
Nástup: podle dohody, ideálně 04 – 06/2024
Doplňující informace: Mgr. Jiří Blažek, 377 354 173, blazek@axes.cz

V případě, že Vás nabídka zaujala, zašlete prosím informace o vás nebo váš strukturovaný životopis spolu s telefonickým a emailovým kontaktem na adresu prace@axes.cz nebo zavolejte na tel. číslo 377 354 173.

Plat od:
30 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Plzeň
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jiří Blažek
377354173
prace|axes#cz







Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?