Pro naši provozovnu v Plzni hledáme referenta/tku administrativy a logistiky. Náplň práce:• zadávání faktur/dodacích listů/dobropisů a dalších dokladů ke zboží• zadávání přijatých objednávek, jejich kontrola a fakturace• fakturace zboží a služeb, koordinace expedice a příprava zboží• realizace skladových operací v interním IS a servisním systému, agenda vratek• správa salda a upomínek• administrace ceníku a internetového obchodu• archivace dokumentů• zajištění provozu kancelářePožadujeme:• minimálně úplné střední odborné nebo SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou• znalost práce na PC a MS Word, Excel, Outlook, výhodou znalost Abra Flexi• schopnost práce v kolektivu, pečlivost, smysl pro zodpovědnost a samostatnost• zdravotní stav vhodný pro uvedenou pracovní pozici a trestní bezúhonnost• řidičský průkaz sk. BNabízíme:• hlavní pracovní poměr, plný úvazek• pružná pracovní doba min. do 16:00• vhodné i pro absolventy – zaškolíme a zaučíme• nadstandardní finanční ohodnocení• zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravu 115 Kč/den, zdravotní volno, možnost prodloužení dovolené, zaměstnanecké slevy a práce z domova)• stabilní zázemí ryze české společnosti s více než dvacetiletou historií• kancelářskou práci v mladém kolektivu• možnost uplatnit své zkušenosti, znalosti a nápadyInformace pro uchazeče:Místo pracoviště: Plzeň, Kollárova 1Nástup: podle dohody, ideálně 04 – 06/2024Doplňující informace: Mgr. Jiří Blažek, 377 354 173, blazek@axes.czV případě, že Vás nabídka zaujala, zašlete prosím informace o vás nebo váš strukturovaný životopis spolu s telefonickým a emailovým kontaktem na adresu prace@axes.cz nebo zavolejte na tel. číslo 377 354 173.