Všeobecní administrativní pracovníci



Požadujeme:
- Vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání (min. SŠ vzdělání všeobecná sestra bez odbornéo dohledu dle §5 zákona č. 96/2004)
- specializační vzdělání dle § 55 zákona 96/2004 Sb.
- 5 a více let praxe u lůžka
- 1 a více let na vedoucí pozici, ideálně ve zdravotnictví
- znalosti odpovídající legislativy (zákon č.96/2004 Sb., vyhláška č. 98/2012 Sb., zákon č. 108/2006 Sb.)
- vykazování zdravotních služeb na pojišťovny
- praxe z příspěvkové oblasti nebo státní sféry (výhodou)
- studium managementu ve zdravotnictví (výhodou)
- zkušenosti s auditní činností (výhodou)
- nástup od 1.května 2024 nebo po dohodě


Popis pracovní pozice:
- komplexní řízení a organizace činností zdravotního úseku včetně ambulance praktického lékaře, koordinace jednotlivých oddělení, včetně provozních, personálních a administrativních záležitostí
- zodpovědnost za koncepci, plánování, kontrolu, plnění cílů a efektivitu zdravotního úseku
- metodické vedení kompetentních zaměstnanců, udržování systému kvality v rámci zdravotního úseku
- tvorba relevantních směrnic a dokumentace zdravotního úseku
- zajišťování zdravotních prostředků a vzdělávání dle platné legislativy
- hygienik organizace, komunikace s KHS (krajská hygienická stanice)
- spolupráce a komunikace se zdravotními pojišťovnami, uživateli a jejich zákonnými zástupce
- udržování nastavených standardů SAK (spojená akreditační komise)

V případě zájmu zasílejte Váš životopis spolu s průvodním dopisem.


Plat od:
40 000 - 55 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc.Lenka Kreysová
515 504 217
Lenka#kreysova|kocianka#cz







Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.