Specialisté v oblasti prodeje a nákupu strojů, přístrojů a zařízení (kromě informačních a komunikačních technologií)

Nástup možný ihned.
Náplň práce:
Prodej zboží na prodejně, doplňování zboží na prodejně, komunikace se zákazníky.
Práce s pokladnou, v administračním systému a navádění objednávek.

Požadujeme:
SOU a vyšší vzdělání, dobrá znalost práce na PC, pečlivost, samostatnost a zodpovědnost.
Pracovní nasazení, základní znalost sortimentu elektronářadí, výhodou je znalost skladového systému Abra nebo jiného

Nabízíme:
Příspěvek na obědy
2 dny placeného volna Sick Days
Odborná školení
Práce v zavedené firmě
Narozeninové volno
Pracovní poměr na dobu neurčitou, po zkušební době navýšení mzdy.
Zaměstnanecké výhody
Jednosměnný provoz, pracovní doba 7.00- 16.00.

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Rožnov p. Radhoštěm
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Prodavač
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Magda Špůrková
magda#spurkova|svarecky-obchod#cz







Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?