První kontakt e-mailem nebo telefonicky.Hlavní úkoly a odpovědnosti:Administrativa spojená s nástupem/výstupem nových zaměstnanců a subdodavatelů, změnami smluv nebo jinými aktualizacemi.- Administrativa související s nemocemi, dovolenou a docházkou- Práce v systémech HR/Recruitment (aplikace Oracle, Abra).- Budete mít na starosti všechny naše HR procesy, jejich udržování a zlepšování- v případě potřeby komunikace s úřady- Podávání zprávZákladní kvalifikace a vzdělání:Minimálně středoškolské nebo rovnocenné vzdělání, upřednostňuje se vysokoškolské vzdělání- Alespoň 1 rok relevantní praxe v oblasti lidských zdrojů/administrativy. Počítá se i praxe nebo práce na částečný úvazek.- Základní orientace v pracovním právu a souvisejících právních předpisech, vysoká úroveň počítačové gramotnosti.- Flexibilní, otevřená a nenáročná osobnost, Vysoká úroveň pozornosti k detailům je nutností.- Ochota učit se a přijímat nové výzvy- Znalost českého a anglického jazyka Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.l