Specialisté v oblasti personálního řízení

První kontakt e-mailem nebo telefonicky.

Hlavní úkoly a odpovědnosti:
Administrativa spojená s nástupem/výstupem nových zaměstnanců a subdodavatelů, změnami smluv nebo jinými aktualizacemi.
- Administrativa související s nemocemi, dovolenou a docházkou
- Práce v systémech HR/Recruitment (aplikace Oracle, Abra).
- Budete mít na starosti všechny naše HR procesy, jejich udržování a zlepšování
- v případě potřeby komunikace s úřady
- Podávání zpráv

Základní kvalifikace a vzdělání:
Minimálně středoškolské nebo rovnocenné vzdělání, upřednostňuje se vysokoškolské vzdělání
- Alespoň 1 rok relevantní praxe v oblasti lidských zdrojů/administrativy. Počítá se i praxe nebo práce na částečný úvazek.
- Základní orientace v pracovním právu a souvisejících právních předpisech, vysoká úroveň počítačové gramotnosti.
- Flexibilní, otevřená a nenáročná osobnost, Vysoká úroveň pozornosti k detailům je nutností.
- Ochota učit se a přijímat nové výzvy
- Znalost českého a anglického jazyka



Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.l

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Ekonom
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Jana Komínková
545 517 654
Jkominkova|mcdermott#com






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti marketingu

Přerov2Burned EU s.r.o.
18 900 - 20 000 Kč

Specialisté v oblasti ekonomie

PísekAKTIV Zdravotnické potřeby s.r
od 230 Kč

Specialisté v oblasti podnikové ekonomie

OlomoucStřední škola polygrafická, Ol
26 600 - 37 170 Kč

Specialisté v oblasti personálního řízení

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
od 110 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

Praha-západVAFO PRAHA, s.r.o.
40 000 - 50 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

PříbramDoosan Bobcat EMEA s.r.o.
od 80 000 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.