Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

VYHRAZENO pro OZP.

První kontakt telefonicky v pracovní dny od 8:00 do 17:00 hodin, e-mailem, osobně. Tel.: 603 195 538, e-mail: Slota@saveti.cz
Úklid administrativy a sociálních zařízení. Ranní nebo odpolední směny (možnost domluvy) Práce na plný nebo zkrácený úvazek. Práce v příjemném kolektivu. Možnost příspěvku na dopravu až 500 kč

Zaměstnanecké výhody: práce v příjemném a moderním pracovním prostředí, stabilní zaměstnání se stabilním příjmem.



Plat od:
125 Kč
Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Lukáš Slota MBA
603 195 538
slota|saveti#cz







Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?