Všeobecné sestry bez specializace (kromě dětských sester)

odborná způsobilost k výkonu povolání všeobecné sestry dle §5 odst. 1 a 2 zákona č. 96/2004 Sb., 12 hod. směny, samostatnost, spolehlivost, empatie, odolnost vůči stresu, znalost PC, trestní bezúhonnost, zaměstnanecké benefity, prac. poměr na 1 rok s možností prodloužení, kontakt telefonicky (8.00 - 15.00 hod.) nebo e-mailem, kontakt též paní Bc. Mahdaliková (tel. 730 554 239, e-mail: michaela.mahdalikova@uhbrod.charita.cz)

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecné sestry bez specializace (kromě dětských sester)

Uherské HradištěSociální služby Uherské Hradiš
28 340 - 41 780 Kč

Všeobecné sestry bez specializace (kromě dětských sester)

Uherské HradištěSociální služby Uherské Hradiš
28 340 - 41 780 Kč



Podobné nabídky práce

Sestry pro péči v psychiatrických oborech

TáborFOKUS Tábor, z. s.
33 000 - 43 000 Kč

Všeobecné sestry bez specializace (kromě dětských sester)

NymburkVězeňská služba České republik
42 610 - 53 750 Kč

Všeobecné sestry bez specializace (kromě dětských sester)

VyškovHabrovanský zámek, příspěvková
33 000 - 50 000 Kč

Všeobecné sestry bez specializace

Frenštát p. RadhoštěmDomov Hortenzie, příspěvková o
16 000 - 22 500 Kč

Všeobecné sestry bez specializace (kromě dětských sester)

KladnoDomov Kladno-Švermov, poskytov
od 43 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?