Všeobecní administrativní pracovníci

Pro naši pobočku v Hodoníně hledáme asistentku vedoucí úklidové služby. Jedná se o poloviční úvazek 4 hodiny denně, místo je vyhrazeno pro osobu se zdravotním postižením.
Náplň práce: administrativní práce, vyřizování telefonů, vyřizování na úřadech, rozvoz pracovníků úklidu po Hodoníně a okolí.
Požadavky: komunikační a organizační schopnosti, znalost MS Office (Word, Excel, Internet), aktivní řidič, pracovitost, spolehlivost, samostatnost.
Co nabízíme: práce na pracovní smlouvu s možností prodloužení, dlouhodobá spolupráce, pravidelná mzda, služební telefon, notebook.
Pro domluvení osobní schůzky nejdříve telefonický nebo e-mailový kontakt. Tel. Po-Pá od 8:00 do 13:00 hod.

Plat od:
12 500 Kč
Pracoviště:
Hodonín
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
13.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kateřina Ostrezy
702007073
personalni|sedova#cz







Články ze světa práce


Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.