Psychologové

Psycholog/Psycholožka Pracoviště: Úřad práce České republiky - Krajská pobočka v Liberci Oddělení zaměstnanosti Odbor zaměstnanosti a EU Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1 Hlavní náplň činnosti: Poskytuje psychologické poradenství klientům úřadu práce na všech pracovištích v rámci kraje. Podílí se na posouzení vhodnosti volby poradenského postupu pracovníků ÚP. V případě potřeby poskytuje psychologické poradenství zaměstnancům ÚP. V případě potřeby se podílí na edukaci a tréninku zaměstnanců ÚP v oblastech zaměřených na práci s klientem, řešení náročných situací, karierní poradenství a další. Poskytuje podporu zaměstnancům ÚP v případě složitých jednání s klienty. V nutných případech provádí krizovou intervenci při řešení krizových životních situací uchazečů a navrhuje další konzultace a postupy. Pomáhá nastavovat poradenské postupy pro různé segmenty činnosti ÚP. Zajišťuje psychologická vyšetření, bilanční a pracovní diagnostiku včetně administrace a vyhodnocení psychodiagnostického materiálu. Spolupracuje při hromadných informačních aktivitách pro ohrožené skupiny a při přípravě programů. Spolupracuje s psychologickými pracovišti, navazujícím zařízením a partnerskými institucemi v regionu. Kvalifikační a další požadavky: - ukončené minimálně vysokoškolské vzdělání získané studiem v magisterském studijním programu - splňuje jiný požadavek stanovený podle § 25 odst. 5 písm. a) zákona o státní službě, tj. vysokoškolské vzdělání získané studiem v magisterském studijním programu v oboru psychologie na vysoké škole v České republice nebo obdobné vzdělání ze zahraničí, které je v České republice uznáváno jako rovnocenné. - znalost práce na PC (MS Office) - komunikační dovednosti - profesionální vystupování, psychická odolnost - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost - výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů - dobrý zdravotní stav - dobrá znalost českého jazyka - svéprávnost a občanská bezúhonnost - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě Pracovní podmínky: - platové zařazení ve 12. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - plný pracovní úvazek - pružná pracovní doba - předpokládaný nástup 15. dubna 2024, případně dle dohody - pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 3 měsíců, s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců - jedná se o služební místo Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - 5 dní indispozičního volna (sick days) - 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí - příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb - odměny k životním a pracovním výročím V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozic

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Pedagogičtí psychologové

OstravaZákladní škola a mateřská škol
17 000 - 45 000 Kč

Psychologové

KolínZákladní škola, Mateřská škola
33 140 - 43 200 Kč

Psychologové

JičínCentrum sociální pomoci a služ
34 000 - 38 000 Kč

Kliničtí psychologové

TáborFOKUS Tábor, z. s.
50 000 - 70 000 Kč

Psychologové

LitoměřiceNová škola, o.p.s.
od 30 000 Kč

Osobní, rodinní a sociální psychologové

KolínDětský domov se školou, středi
40 000 - 50 000 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.