Sociální pracovníci a ostatní odborní pracovníci v sociální oblasti ve veřejné správě

Hlavní náplň činnosti: - Zajišťování agendy poskytování dávek příspěvek na péči a dávek osobám se zdravotním postižením. - Přímá práce s klienty a příjemci nepojistných sociálních dávek, vedení řízení o žádostech, poskytování poradenství. - Provádění cíleného sociálního šetření u osob nacházejících se v nepříznivé sociální situaci, analýz této situace a poskytování navazujícího sociálního poradenství k jejímu řešení. - Rozhodování o nároku na dávky, zajišťování zpracování podkladů pro výplaty přiznaných dávek a vedení ucelené spisové dokumentace žadatelů, včetně ověřování a došetřování podkladů a údajů pro správní řízení. - Spolupráce se správními orgány, sociálními pracovníky a jinými organizacemi při řešení situace žadatelů a příjemců dávek. Kvalifikační a další požadavky: - vzdělání dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, minimálně vyšší odborné vzdělání v oborech zaměřených na sociální práci a pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociálně právní činnost, charitativní a sociální činnost nebo vysokoškolské vzdělání zaměřené na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku - výhodou znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád - výhodou orientace v zákoně č. 108/2006 Sb., o sociálních službách - velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC - MS Office - schopnost sociálního kontaktu a komunikace - řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič - dobrý zdravotní stav - odolnost vůči stresu, schopnost pracovat v zátěži - dobrá znalost českého jazyka - samostatnost, spolehlivost, pečlivost a iniciativa - svéprávnost a občanská bezúhonnost Pracovní podmínky: - platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - plný pracovní úvazek - pružná pracovní doba - předpokládaný nástup 15. dubna 2024, případně dle dohody - pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 3 měsíců, s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - 5 dní indispozičního volna (sick days) - 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí - příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb - odměny k životním a pracovním výročím V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 2. dubna 2024 na e-mailovou adresu ivana.wlasakova@uradprace.cz Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Asistenti učitelů

ŠumperkZákladní škola Postřelmov, okr
12 520 - 15 900 Kč

Sociální pracovníci specialisté v oblasti péče o zdravotně postižené

JihlavaINTEGRAČNÍ CENTRUM SASOV z.ú.
25 000 - 30 000 Kč

Asistenti pedagogů

DěčínVýchovný ústav, Dětský domov s
17 540 - 23 720 Kč

Pracovníci péče o děti v domácnostech

JihlavaGenerace KK, z. s.
22 500 - 24 500 Kč

Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.