Všeobecní administrativní pracovníci

Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, příspěvek na stravování - Gastropass card). Charakteristika pozice: " zajišťování přípravy investičních akcí v souladu s věcnými, časovými a finančními podmínkami o účasti státního rozpočtu na financování akcí programů reprodukce majetku pro příslušný rok " zpracování investičních záměrů podle zadání, registrace akce, způsob financování vedený " podílí se na veřejné soutěži a následného výběru dodavatelů a jiných účastníků investiční akce " zajišťování veškeré dokumentace a komunikace s účastníky řízení v souvislosti se stavebními i nestavebními akcemi " zajišťování realizace investičních akcí v součinnosti s externími odbornými pracovníky, jejich vyhodnocování z pohledu věcného a finančního plnění " prověřování a zajišťování úplnosti dokumentace stavebních a nestavebních investičních akcí a zpracovávání zápisů a protokolů o předání, vyřizuje případné změny při realizaci investiční akce (změnové listy) Kvalifikační požadavky: " minimálně maturita " základní znalost legislativy ve vztahu k stavebním a nestavebním investičním akcím " základní orientace v projektové dokumentaci " komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost " řidičský průkaz skupiny "B" podmínkou Podání přihlášek do: 09.04.2024 - přihlášku do výběrového řízení spolu se životopisem a kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání doručte na adresu: Krajské ředitelství HZS Ústeckého kraje Horova 1340/10 400 01 Ústí nad Labem nebo emailem na eva.mendlova@hzscr.cz, v kopii na tereza.burianova@hzscr.cz. Volné od: ihned Kontaktní osoba: dotazy na náplň pracovního místa směrujte na plk. Ing. Evu Mendlovou, vedoucí oddělení provozního a správy majetku - tel. 778 722 462, 950 430 270 email: eva.mendlova@hzscr.cz.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad LabemNárodní památkový ústav
23 390 - 34 370 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad Labem2Fabion s.r.o.
11 000 - 14 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad LabemDaniel Kadlec
21 000 - 23 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad LabemVŠEOBECNÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA
31 100 - 32 100 Kč

Pracovník zpracovatelského centra

33 000 - 35 000 KčÚstí nad Labemfajn-brigady.cz

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad LabemVáclav Cinkanič
25 000 - 45 000 Kč




Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?