Učitelé odborných předmětů (kromě pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami)

Požadujeme:
- práce s žáky oboru Kuchař
- výuka předmětů: Technologie, Potraviny a výživa, Zařízení závodů, Stolničení
- vysokoškolské vzdělání pedagogického směru v daném oboru, možnost také středoškolského vzdělání s maturitou
- splnění podmínky zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících
- zájem o rozvoj svých profesních znalostí
- aktivní přístup a kreativita, schopnost spolupráce
- upřímný přístup ke vzdělávání, spolehlivost, ochotu a časovou flexibilitu
- pozice vhodná pro absolventy
- upřímný a empatický vztah k dětem

Nabízíme:
- 8 týdnů dovolené + další volno určené na samostudium
- platové rozpětí podle délky praxe 12. stupeň, zvláštní příplatky za vedení žáků
- práce v týmu, ale i prostor pro seberealizaci
- podpora v dalším vzdělávání
- dotované stravování, příspěvek na dovolenou
- příjemný kolektiv, práci v atraktivním prostředí
- pozice vhodná i pro absolventy (oborná podpora dle Vašich potřeb)
- možnost zkráceného úvazku

Životopis pošlete na výše uvedený e-mail.

Plat od:
35 000 - 42 000 Kč
Pracoviště:
Kladno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.09.2024
Obor a Profese:
Učitel jazykové školy
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Jullie Oravová
312 285 533
sekretariat|ouvrapice#cz







Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.