Řídící pracovníci v oblasti ekonomiky a financí (kromě finančních a pojišťovacích služeb)

Pracovní poměr: na dobu neurčitou se zkušební dobou 6 měsíců
Platové zařazení: platová třída 12 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů)
Požadavky na uchazeče/ku:
1. podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních a samosprávných celků a o změně některých zákonů:
• fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku
• občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, který ovládá český jazyk
• způsobilost k právním úkonům
• bezúhonnost
• splnění dalších předpokladů podle § 2 a 4 zákona č. 451/1991 Sb., tj. lustrační osvědčení a čestné prohlášení (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. prosinci 1971)
2. podle § 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
Osoba, která splňuje předpoklady uvedené v § 4 zákona č. 312/2002 Sb. a má nejméně tříletou praxi v průběhu 8 let bezprostředně předcházejících jmenování do funkce:
a) jako vedoucí zaměstnanec, nebo
b) při výkonu správních činností v pracovním poměru k územnímu samosprávnému celku nebo při výkonu státní správy v pracovním nebo služebním poměru ke státu, nebo
c) ve funkci člena zastupitelstva územního samosprávného celku dlouhodobě uvolněného pro výkon této funkce.
Požadované vzdělání:
• vzdělání VŠ v magisterském, inženýrském studijním programu, nejlépe v oboru právo, ekonomie a veřejná správa
• jazykové znalosti - NJ, AJ výhodou
• znalost zákona o obcích a dalších souvisejících předpisů, znalost zákoníku práce, občanského zákoníku, znalost správního řádu
• komunikační schopnosti a umění jednat s lidmi
• umění kultivovaného písemného vyjadřování a dobrá schopnost formulování rozličných témat
• schopnost rychlé orientace v nové problematice
• uživatelská znalost práce na PC - MS Word, Excel, Internet, Outlook, Geovap- výhodou
• časová flexibilita, vysoké pracovní nasazení
• organizační a rozhodovací schopnosti
• samostatnost, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování
• odolnost vůči stresu
• řidičské oprávnění skupiny B
• praxe ve státní správě, zkoušky odborné způsobilosti dle § 21 zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků - výhodou
Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:
• jméno, příjmení, titul
• datum a místo narození
• státní příslušnost
• místo trvalého pobytu
• číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
• datum a podpis uchazeče
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:
• strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
• výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčujících bezúhonnost vydaný domov

Plat od:
27 250 - 40 120 Kč
Pracoviště:
České Budějovice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
25.03.2024
Obor a Profese:
Finanční ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Karel Hladeček
385 772 201
karel#hladecek|tnv#cz







Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?