MZDOVÁ ÚČETNÍ a administrativní podpora HR (M/Ž)

Vaše náplň práce
  • zpracování podkladů pro mzdy pro cca 100 zaměstnanců
  • správa a zpracování podkladů pro exekuce, insolvence, ELDP, DPN, MD/RD a další
  • zpracování podkladů pro roční zúčtování
  • uzavírání docházek
  • HR oblast zaměřená na zajištění nástupního a výstupního procesu (příprava smlouvy, přihlášky, vstupní prohlídka, školení, ukončení apod.)
  • administrace a archivace mzdových podkladů
  • reporting managementu


Váš profil
  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • znalost mzdové a pracovně-právní legislativy
  • profesní zkušenosti na obdobné pozici min. 3 roky
  • MS Excel na pokročilé úrovni (kontingenční tabulky, funkce, makra apod.) - denní využití
  • aktivní řidič/ka sk. B

Naše nabídka
  • odpovídající mzdové ohodnocení od 40 000Kč (konečná výše mzdy řešena dle Vaší praxe a zkušeností)
  • bonusy ke mzdě
  • flexibilní pracovní doba a možnost využití HO
  • občerstvení na pracovišti
  • 5 týdnů dovolené + 3 dny sick days
  • pracoviště v Plané u Č. Budějovic

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu





Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.