Všeobecní administrativní pracovníci

HLEDÁŠ ZAJÍMAVOU PRÁCI SE SKVĚLÝMI KOLEGY?
Provozujeme unikátní internetové knihkupectví s nejširší knižní nabídkou v Evropě.
Působíme nejenom v Česku, ale také v dalších evropských zemích. Do mladého
týmu hledáme na HPP kolegu, který bude pečovat o naše zákazníky v Polsku.

NÁPLŇ PRÁCE: Komunikace se zákazníky v polštině – telefonicky a e-mailem, překlad textů do polštiny, vyhledávání informací na internetu.

POŽADUJEME: Komunikativnost, znalost polského jazyka na úrovni rodilého mluvčího, znalost práce s PC – Word, Excel, e-mailový klient, internetový prohlížeč, schopnost
vyhledat informace na internetu.

NABÍZÍME: Slevy na prodávaný sortiment, občerstvení na pracovišti, stravenky 180 Kč hrazené ze 100 % zaměstnavatelem.

PRVNÍ KONTAKT: výhradně e-mailem: jobs@libris.to

Plat od:
27 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Vsetín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Eva Kavinová
jobs@libris.to


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.




Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.