Nákupčí

Co nabízíme?
zajímavé a perspektivní zaměstnání na HPP
přátelský kolektiv
kancelář v Těmicích u Hodonína
měsíční mzda od 24 000 Kč
firemní telefon, notebook
příspěvek na stravování
slevu na nákupy ve firemní prodejně
ranní pauza navíc
flexibilní pracovní dobu, možnost homeoffice

Co bude náplní práce?
objednávky zboží, kontrola smluvních podmínek při dodávkách
návrh změn dodavatelů a sortimentní skladby zboží dle požadavků trhu
monitoring konkurence a trhu, sledování novinek a dodavatelů
zodpovědnost za komunikaci s dodavateli vč. reklamací
zajištění dodávek zboží
zajištění chodu výroby, sledování stavu skladu a jeho optimální řízení
zajištění podkladů pro fakturaci dodavatelů
v případě potřeby výpomoc ve skladu/prodejny společnosti
úzká komunikace se skladem společnosti

Co očekáváme?
min. středoškolské vzdělání
relevantní praxi v oblasti nákupu nebo příbuzném oboru min.1 rok
porozumění základních pravidel účetnictví
český jazyk na perfektní úrovni
příjemné vystupování, komunikativnost, organizační schopnosti
zodpovědnost, loajalitu, týmového ducha
znalost práce na PC
znalost účetního systému POHODA výhodou
ŘP skupiny B

Nástup možný ihned.
Kontakt na mail.

Plat od:
24 000 Kč
Pracoviště:
Hodonín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Ředitel/manažer nákupu
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
David Kaňovský
602893314
kanovsky|nutsman#cz






Podobné nabídky práce

Nákupčí

PrahaGEP Czech Republic s.r.o
od 110 000 Kč

Nákupčí

LiberecMSV Liberec, s.r.o.
od 26 000 Kč

Nákupčí

OpavaPF PLASTY CZ s.r.o.
od 28 000 Kč

Nákupčí

BrnoKyndryl Client Center, s.r.o.
od 50 000 Kč

Nákupčí

TepliceROKA Industry, spol. s r.o.
35 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.