Specialisté v oblasti marketingu

Košťálová Kateřina, e-mail: katerina.kostalova@ab-inbev.com

plynulá angličtina podmínkou, znalost MS OFFICE, programy pro vytváření interního obsahu výhodou, analytické dovednosti, komunikační dovednosti na profesní úrovni, zkušenost na obdobné pozici v oboru HR a interní komunikace podmínkou, práce v mezinárodní společnosti výhodou, prozákaznický přístup podmínkou, zpracování a příprava interní komunikace a jejího obsahu,

Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na stravování, příspěvek na sport, možnost práce z domova, půlroční bonus

Plat od:
44 000 - 54 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
18.03.2024
Obor a Profese:
Ekonom
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kateřina Košťálová
katerina#kostalova|ab-inbev#com






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti marketingu

Přerov2Burned EU s.r.o.
18 900 - 20 000 Kč

Specialisté v oblasti ekonomie

PísekAKTIV Zdravotnické potřeby s.r
od 230 Kč

Specialisté v oblasti podnikové ekonomie

OlomoucStřední škola polygrafická, Ol
26 600 - 37 170 Kč

Specialisté v oblasti personálního řízení

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
od 110 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

Praha-západVAFO PRAHA, s.r.o.
40 000 - 50 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

PříbramDoosan Bobcat EMEA s.r.o.
od 80 000 Kč

Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.