Uklízeči a pomocníci v hotelích, administrativních, průmyslových a jiných objektech

Popis činnosti: pravidelný úklid kanceláří, chodeb, společných prostor, kuchyňky, sociálních zařízení.

Pracovní doba: PO, ST po 17 hodině
ÚT, ČT a PÁ po 15 hodině
Práce pro OZP.
Nechodit na pracoviště, první kontakt telefonicky nebo emailem!
Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, možnost osobního ohodnocení

Plat od:
140 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
18.03.2024
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Šimůnková B.
605047030
bohdana#simunkova|optimia#cz







Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.