Práce vykonávané zaměstnancem:- odpovídá za přípravu rozpočtu organizace, zabezpečuje jeho projednávání a dodržování rozpočtové kázně- kontroluje hospodaření podle rozpočtu včetně sledování vývoje, provádí rozbory a stanovuje návrhy na opatření, sleduje čerpání finančních prostředků- navrhuje, přijímá a projednává rozpočtové změny- sleduje dodržení závazných limitů příslibů- zpracovává rozbory hospodaření a na vyžádání útvarů a spolupracuje na cenových kalkulacíchanalyzuje odchylky skutečnosti a plánu rozpočtu- spolupracuje na inventurách a analyzuje data, navrhuje nápravná opatření - vede evidenci ceníků- vede evidenci tištěných příjmových pokladních dokladů- účastní se vnitřního kontrolního systému firmy- zpracovává účetní statistikyPožadujeme:- vysokoškolské vzdělání ekonomického směru- trestní bezúhonnost- praxi v oboru- ochotu cestovat v rámci Pardubického krajeUvítáme:- znalost systému Winfas- znalost problematiky příspěvkových organizací- znalost zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech- znalost zákona č. 210/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě- znalost a praxi při vedení účetnictví- flexibilitu a zodpovědnost, organizační schopnosti, pečlivost, samostatnostNabízíme:- pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, zkušební doba 3 měsíce (možnost prodloužení pracovního poměru až na dobu neurčitou)- pracovní doba nerovnoměrně rozvržená - 25 hodin týdně- odměňování podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platém znění ve spojení s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění - 10. platová třída, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku- předpokládané datum vzniku pracovního poměru: dohodou- jazykové vzdělávání- zvyšování kvalifikace na náklady organizace- zvýhodněný mobilní tarifPrvní kontakt telefonicky (771 121 502, 09:00 - 14:00) nebo e-mailem.