Obchodní referenti

Náplň práce: komunikace se zákazníky a dodavateli, řešení reklamací, reporting, nápravná opatření, příprava a účast na auditech. Požadavky: japonský jazyk (C znalost japonštiny slovem i písmem, znalost obchod/rodilý mluvčí) AJ na komunikativníúrovni-bude prověřeno při výběrovém řízení. Kontakt: telefonicky, e-mailem.

Plat od:
21 800 Kč
Pracoviště:
Beroun
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Produkční
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Lenka Guttenbergová
606 027 082
oshitani|oshitani#cz






Podobné nabídky práce

Obchodní referenti

PrahaQuinn Hotels Praha, a.s.
od 42 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti umění a kultury jinde neuvedení

Hradec KrálovéFILHARMONIE Hradec Králové o.p
27 000 - 37 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti umění a kultury jinde neuvedení

Hradec KrálovéFILHARMONIE Hradec Králové o.p
29 000 - 40 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti umění a kultury jinde neuvedení

Hradec KrálovéFILHARMONIE Hradec Králové o.p
13 500 - 18 500 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti umění a kultury

Hradec KrálovéHradecká kulturní a vzdělávací
od 33 000 Kč

Obchodní referenti

Rožnov p. RadhoštěmKOH-I-NOOR RONAS s.r.o.
28 000 - 32 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?