OBCHODNÍ ZÁSTUPCE pro oblast automatizace | firemní auto! (od 40.000 Kč)

Chcete se věnovat zajímavému oboru průmyslové automatizace a být Obchodním zástupcem, který bude mít na starosti kompletní zastřešení nových akvizicí a reprezentování firmy na venek? Pak jste na správném inzerátu! Hledáme technicky založeného komunikativního člověka, který se ujme prvotní komunikace s našimi zákazníky a poskytování možných řešení mu nedělá žádný problém.
* komunikace a obchodní jednání se stávajícími a potencionálními novými zákazníky v oblasti řešení průmyslové automatizace - převážně po ČR (výrobní a montážní linky, robotizovaná pracoviště, jednoúčelové stroje apod.)
* prezentace společnosti a hrubý návrh možných řešení dané výrobní problematiky
* komunikace v rámci společnosti (konstrukce a výroba)
* mapování trhu a udržování/rozšiřování portfolia zákazníků

Plat od:
40 000 - 1 000 000 Kč
Pracoviště:
Přerov
Typ úvazku:
Plný úvazek, Práce na dohodu
Podmínky:

* min. SŠ vzdělání technického nebo obchodního zaměření
* praxe ve strojírenství nebo obchodní činnosti a zkušenosti s průmyslovou automatizací
* dobré komunikační schopnosti
* znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni slovem i písmem
* ŘP. sk. B

Bonusy:

* firemní automobil a telefon i k soukromým účelům
* flexibilní pracovní doba
* provize a bonusy k fixní mzdě
* 25 dní dovolené
* věrnostní prémie
* příspevěk na stravování
* příspěvek na životní jubilea
* firemní akce a další.

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Nákup, Prodej a obchod, Prodej a obchod: Obchodní zástupce
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Jakub Kovařík
+420 602 559 289
j#kovarik|jobscontact#cz






Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?