Technický specialista

Máš technické vzdělání a praxi ve 3D programech?

Chceš pracovat v kanceláři přímo v centru Plzně?

Tvá znalost angličtiny je spíše na písemné úrovni?

Pak máme pro Tebe novou pracovní pozici: Technický specialista!

Na pozici budou hlavní činnosti:
- práce s technickou dokumentací
- změnová řízení ve výrobní dokumentaci
- zadávání zakázek do výroby
- koordinace zakázekZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ/VŠ vzdělání s technickým zaměřením
- zkušenost na obdobné pracovní pozici
- dobrá znalost práce ve 3D programech (SolidEdge, AutoCad)
- mírně pokročilá znalost anglického jazyka - písemná forma
- ovládání produktů MS Office

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 25 dní dovolené
- měsíční prémie a vánoční prémie
- HPP na dobu neurčitou
- stravenky
- příspěvek na dopravu
- příspěvek na penzijní připojištění
- jazykové a odborné vzdělávání
- každoroční růst mezd
- možnost zvyšování kvalifikace

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Konstruktér
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
l#konopikova#406426203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?