MATERIÁLOVÝ PLÁNOVAČ

Pracovní náplň pro pozici Material Planner:

- Objednávání materiálu a jeho řízení, aby dorazil včas
- Správa dodávek zboží a sledování výsledků
- Nastavení a aktualizace informací o dílech v systému
- Komunikace s celními deklaranty ohledně celních záležitostí
- Spolupráce s dodavateli a organizace přepravy pro optimalizaci zásob
- Práce s dalšími členy napříč společnostíZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
45 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ/VŠ vzdělání
- předchozí praxe na obdobné pozici
- praxe ve výrobní společnosti
- dobrá komuniktivní úroveň angličtiny
- proaktivnost, odolnost vůči stresu, komunikační dovednosti

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na dopravu
- příspěvek na dovolenou a Vánoce
- 2x půlroční bonus
- MultiSport karta
- roční bohusy
- obědy ZDARMA
- systém CAFETERIE

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Logistik
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
N#Fikerlova#406396203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?