Sociální pracovníci v oblasti péče o děti a mládež (kromě péče o zdravotně postižené)

Požadované vzdělání: vyšší odborné nebo vysokoškolské sociálního, zdravotnického nebo pedagogického směru Stručná charakteristika místa: Vedení a koordinace sociální služby osobní asistence; sociální šetření u klienta v terénu; komunikace s klienty a jejich rodinami, plánování průběhu služby; přímá péče u klienta v terénu - kompletní asistentská péče a podpora klientů v rámci péče o sebe, o domácnost a při všech běžných denních aktivitách. Pohyblivá pracovní doba 7 - 20 hodin, celoroční provoz včetně svátků a víkendů. Speciální požadavky - znalosti: zkušenosti a praxe v dané oblasti výhodou, velmi dobré organizační, řídící a komunikační schopnosti, fyzická a psychická odolnost, flexibilita a trpělivost, schopnost nést odpovědnost za druhého člověka, řidičský průkaz skupiny B (zkušený řidič), dobrá znalost Microsoft Excel, nadšení pro práci s lidmi s postižením, empatii, sociální cítění Příjem životopisů do 15.4.2024. Nástup od 1.5.2024. Zaměstnanecké výhody: 40 dnů dovolené, možnost dalšího vzdělávání a profesního i osobního růstu, moderně vybavené pracoviště, přátelské pracovní prostředí, odborné supervize, kazuistické semináře, teambuilding, stravenkový paušál, příspěvek na dojíždění, telefon, notebook Kontakt: e mailem

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu





Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.