Úředníci v oblasti účetnictví

Pracovní požadavky:
- minimálně středoškolské ekonomické vzdělání ukončené maturitní zkouškou
- znalost podvojného účetnictví příspěvkových organizací
- sestavování a správa rozpočtu
- statistické výkaznictví
- výhodou je praxe v oboru a znalost práce v účetním programu ACE-ÚČTO
- možnost částečně pracovat na home office

Plat od:
37 170 - 43 170 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Pavlína Pohlová
545245630
reditelka|skolaelpis#cz






Podobné nabídky práce

Úředníci v oblasti účetnictví

TřebíčBENTELER Business Services CZ
od 34 000 Kč

Účetní všeobecní

BrnoNovanta Česká republika s.r.o.
50 000 - 65 000 Kč

Fakturanti

TřebíčTREPON, a.s.
21 000 - 24 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

OlomoucPaMPO, spol. s r.o.
35 000 - 42 000 Kč

Úředníci v oblasti účetnictví

TřebíčBENTELER Business Services CZ
od 32 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti účetnictví, ekonomiky a personalistiky

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
33 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?