Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

Vaší denní činností bude péče o úklid prostor v zázemí hotelu. Výměna prádla a spotřebních předmětů. Zajištění hygienické bezpečnosti s potřebnou aplikací dezinfekčních prostředků.
Nabízíme: příjemné pracovní prostředí v české rodinné firmě, motivující finanční ohodnocení (základní plat + příplatky + bonusy), roční odměnu, zaměstnanecké slevy a zvýhodněné rekreace v rámci Royal Spa, zajištění zaměstnaneckého stravování, příspěvek na dopravu.
Požadujeme úroveň vyučena, smysl pro pořádek a čistotu, trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost.

Plat od:
23 000 Kč
Pracoviště:
Zlín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.03.2024
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Michaela Zapletalová
727891123
sekretariat|miramare-luhacovice#cz






Podobné nabídky práce

Uklízeči a pomocníci v ubytovacích a vzdělávacích zařízeních

ChebWaldorfská základní škola a ma
od 18 900 Kč

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

Nový BorKateřina Stejskalová
od 14 175 Kč

Pomocníci v kuchyni

BenešovVyšší odborná škola a Střední
od 18 900 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

BohumínHauslerova servis s.r.o.
od 10 000 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PrahaANNAVI PRAG s.r.o.
od 19 500 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?