Všeobecní administrativní pracovníci

Náplň práce:
1) Zajištění administrativní činnosti a chodu malé projekční kanceláře
- jednání s institucemi
- hlídání dílčích termínů a urgování subdodavatelů
- evidence faktur
- pomoc s přípravou projektů
- občasné vyzvednutí, správa a distribuce podkladů
- zajištění čistého pracovního prostředí
- zvýšení časových možností generálního projektanta pro výkon jeho profese řešením nahodilých problémů nerutinního charakteru jako je např. jednorázová komunikace s pojišťovnou, autoservisem apod.
2) Revize plynových zařízení
- příprava podkladů, evidence objednávek a termínů revizí
- komunikace se zákazníky z kanceláře i v terénu
3) Výpomoc se správou nemovitostí
- příprava smluv pro nájemníky a ubytované osoby (dle vzoru)
- občasná kontrola chodu ubytovny
- pomoc a řešení požadavků nájemníků a ubytovaných
- komunikace s nájemníky, řemeslníky, dodavateli energii apod.
Požadujeme:
- schopnost řešení nestandardních problémů a situací
- iniciativu
- docházku minimálně 1x týdně do kanceláře (není fixně stanoveno kdy)
- spolehlivost
- zodpovědnost
- časovou flexibilitu
- pracovitost
Předchozí odborné znalosti nejsou nutné – vše rádi naučíme. Pozice je vhodná i pro důchodce či rodiče na RD.
Zaměstnanecké výhody: služební telefon, možnost částečné práce z domova, dlouhodobá spolupráce.
V případě zájmu prosíme o zaslání CV na uvedený email.

Plat od:
180 Kč
Pracoviště:
Liberec
Typ úvazku:
Práce na dohodu
Nástup:
06.03.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. arch. Vojtěch Jan Stoklasa
stoklasa@atelier-jaroslav.cz


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.




Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.