Řídící pracovníci v oblasti péče o seniory

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou TERMÍN NÁSTUPU: jmenování do funkce od 1. 7. 2024 CHARAKTERISTIKA VYKONÁVANÉ ČINNOSTI: - řízení, organizace a kontrola činnosti příspěvkové organizace při dodržování platných zákonů a dalších obecně závazných právních předpisů, - odpovědnost za plnění úkolů hlavní činnosti organizace v oblasti poskytování sociálních a sociálně zdravotních služeb, dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a v souladu se standardy kvality sociálních služeb podle vyhlášky č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů: • domov pro seniory, • domov se zvláštním režimem, • odlehčovací služba, • odborné sociální poradenství, • stravování, • půjčování kompenzačních pomůcek osobám se sníženou soběstačností, - odpovědnost za řádné hospodaření organizace včetně hospodaření s majetkem (inventarizace, zajišťování investic a oprav budov, zajišťování údržby a revizí), - průběžné informování občanů o činnosti organizace (články v místním tisku, na webu organizace a webu města, popř. s využitím sociálních sítí). POŽADAVKY NA UCHAZEČE: - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, - minimálně 5 let praxe ve vedoucí funkci, - znalost problematiky fungování, financování a řízení příspěvkových organizací, - znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, - výborná znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel, MS Word), - manažerské dovednosti, výborné komunikační schopnosti, dobrý písemný projev, - flexibilita, spolehlivost, pečlivost, samostatnost, komunikační dovednosti, - vysoké pracovní nasazení. VÝHODOU: - praxe ve vedoucí funkci, - praxe ve vybraných účetních jednotkách dle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů (např. města a obce, organizační složky státu, příspěvkové organizace apod.), - základní znalost anglického nebo německého jazyka, - řidičské oprávnění pro skupinu vozidel „B“. LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK: Přihlášku s přílohami doručte do 12. 4. 2024 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, Sychrova 16, nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny městského úřadu) na adresu: Město Ústí nad Orlicí Sychrova 16 562 24 Ústí nad Orlicí Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte nápisem: „Výběrové řízení 3/2024 - ředitel/ka Domova důchodců Ústí nad Orlicí – neotvírat“ Příp

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.




Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.