Přijmeme administrativní praocvnici nebo pracovníka pro naši pobočku v Hodoníně. Hledáme člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít trvalou podporu ostatních kolegů. Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný ihned a na zkrácený úvazek.Jaká bude vaše pracovní náplň: Hlavní náplní práce bude pomoc s potřebnou administrativou zakázek chráněné dílny. Tvorba skladových dokladů. Administrativa (korespondence, podklady pro statistiky atd.). Práce s interním systémem. Co čekáme: Schopnost rychle a efektivně řešit problémy. Jednání s lidmi na dobré úrovni. Samostatnost a logické myšlení. Ochota vzdělávat se a učit novým věcem. Dobrá znalost programů Microsoft Office.Co nabízíme za dobře odvedenou práci: Jsme stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu a zkrácený úvazek. Mzdu dostanete vždy včas. Za poloviční 4 hodinový úvazek je mzda od 10 700 - 13 000 Kč v hrubém. Stravenky paušál cca 2 450 Kč měsíčně (116 Kč/pracovní den). Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně. 5 týdnů dovolené. Kartu do obchodního řetězce. Volné víkendy. Samozřejmostí jsou také zaměstnanecké slevy na zboží.Jaký je náš ideální pracovník: Je stejně spolehlivý a zodpovědný jako ostatní SMERáci. Pečlivý, zodpovědný a ochotný učit se nové věci. Ovládá práci na PC + MS Office - Excel + Word - uživatelská znalost. Vůbec nevadí, když je OZP nebo OZZ.Nástup možný ihned. V případě vašeho zájmu zašlete e-mail. Do předmětu e-mailu napište název pozice "Administrativní pracovník chráněné dílny Hodonín" .Kontaktní osoba: Lenka Prokešová, e-mail: prokesova.l@smero.cz