Odborní účetní všeobecní

Kavková Markéta, e-mail: marketa.kavkova@ibs-sro.com

Požadavky -popis pozice Senior Accountant DIN / vítána zkušenost:Komplexní činnosti v procesech Account-to-Report v souladu s podnikovými zásadami a v souladu se standardy US GAAP. Přesné a včasné vykazování na konci měsíce, dodržování všech firemních a regionálních termínů. Rozvíjení odborné znalosti v dané oblasti a poskytování poradenství v celé přiřazené oblasti Account-to-Report
Porozumění dopadům rozvahy a výsledovky každé transakce.
Nominovaná osoba "go to" pro region/sektor, řízení spolupráce a interakcí s ostatními procesními týmy a regionálními vedoucími.
Klíčový uživatel pro specifické finanční systémy včetně vedení příslušné schvalovací matice, školení a podpory uživatelů oddělení a dokumentace.
Podpora interních a externích auditů včetně testování SOX a interních kontrol. Zajištění úplnosti a aktuálnosti dokumentace (pokyny, příručky).

Plat od:
75 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Markéta Kavková
marketa#kavkova|ibs-sro#com






Podobné nabídky práce

Odborní účetní všeobecní

OstravaBEWIT Natural Medicine, s.r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Účetní všeobecní

OlomoucFARMAK - GASTRO s.r.o.
30 000 - 33 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

Žďár nad SázavouZákladní škola a Mateřská škol
22 000 - 32 000 Kč

Ostatní úředníci v oblasti účetnictví

PlzeňFOINIA STEEL spol. s r.o.
od 25 000 Kč

Mzdoví účetní

HavířovStatutární město Havířov
21 710 - 31 820 Kč

Odborní účetní finanční a investiční

Česká LípaVězeňská služba České republik
23 630 - 33 020 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.