Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

Kühn Jitka, e-mail: Jitka.kuhn@accolade.com

Nový kolega/nová kolegyně bude…
" Spolupracovat s klienty a porozumět jejich potřebám vyřizováním příchozích hovorů v prostředí callcentra
" Analyzovat zdravotní problémy klientů, poskytovat komplexní řešení jejich situací
" Pomáhat klientům pochopit a optimalizovat preventivní zdravotní péči
" Předávat dále zprávy o pacientech pracovníkům v oblasti zdravotnictví
Hledáme:
" Předchozí zkušenosti se službami zákazníkům ve zdravotnictví, pojišťovnictví, farmacii nebo jiném odvětví výhodou
" Vítáme také kandidáty z odvětví, kde se ke každodenním povinnostem používají technologie, multitasking a ústní/písemná komunikace v angličtině
Požadujeme:
" Výbornou znalost anglického jazyka - úroveň C1/C2, silné komunikační dovednosti v písemné i ústní formě

Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené + osobní volno
- 1 den placeného volna za dobrovolnictví ročně
- Sodexo Gastro Pass Card
- Flexi Pass karta nebo Multisport karta

Plat od:
45 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Pracovník back office
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jitka Kühn
Jitka#kuhn|accolade#com






Podobné nabídky práce

Vedoucí ostatních úředníků

NáchodMěsto Náchod
22 000 - 30 000 Kč

Písaři

ZlínKRAJSKÝ SOUD V BRNĚ
21 800 - 27 260 Kč

Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

OlomoucVojenská nemocnice Olomouc
24 100 - 31 820 Kč

Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

Česká LípaNemocnice s poliklinikou Česká
22 000 - 25 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

Nový JičínMěsto Příbor
26 600 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?