Hledáme: Pomocný/Pomocná finanční účetní Jsme B2B překladatelská agentura, která byla založena v roce 1990 ve Zlíně. Zákazníkům poskytujeme prvotřídní jazykové služby a špičkový servis. S překladateli spolupracujeme po celém světě a jsme partnerem největších značek z mnoha oborů, např. z automobilového průmyslu, IT, strojírenství aj.Rádi mezi nás přivítáme kolegu nebo kolegyni na pozici podpory účetního oddělení - tvým hlavním úkolem bude pomoc s jeho hladkým chodem. Od uchazečů čekáme hlavně pečlivý a samostatný přístup k práci. Na oplátku získáš silné zázemí rodinné společnosti, sehraný tým příjemných kolegů a motivující finanční ohodnocení. Co budeš mít na starosti: Fakturaci. Kontrolu, evidenci a účtování dodavatelských faktur. Administrativní pomoc a podporu účetního oddělení. E-mailovou komunikaci s dodavateli (v češtině i angličtině). Koordinaci práce s hlavní účetní. Vedení souvisejících saldokont, inventury účtů. Evidenci knih jízd. Archivaci dokladů. Pro tuto práci potřebuješ: Základní znalost podvojného účetnictví (ale není podmínkou). Prioritou je pečlivost a samostatnost. Zodpovědný a pozitivní přístup k práci. Umět angličtinu na úrovni B1-B2 (pro e-mailovou komunikaci). Dobrou znalost práce na PC (MS Office). Znát program Ekonom - pokud s ním ale neumíš, nevadí, zaučíme tě. Čistý trestní rejstřík. Nabídneme ti: Práci na HPP v kanceláři v centru Zlína. Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí. Podporu kolegů z nejužšího týmu i celé agentury - nenecháme tě v tom plavat. Stravenkový paušál." Kurz cizího jazyka na pracovišti a parádní teambuildingy. Férové a přímé jednání. Podporu v růstu a rozvoji (školení, zpětná vazba k odvedené práci). Pevnou pracovní dobu od 8 do 17 (vč. proplacené hodinové pauzy na oběd). Nástup: Třeba hned. Zaujali jsme tě? Napiš naší personalistce Šárce na jobs@zelenka.cz, ráda ti na vše odpoví osobně.