Řídící pracovníci v oblasti obchodu

Lákají vás obchodní výzvy a máte zkušenost s prodejem v oblasti strojírenství či automotive? Rádi cestujete a hledáte nové příležitosti v ČR i v zahraničí? Máte výborné analytické a komunikační schopnosti? Mluvíte plynule anglicky? Ano? Pak jste to právě vy koho hledáme do obchodního týmu. Na pozici Obchodního manažera budete důležitým článkem celého obchodního procesu s vysokou mírou autonomie.

Co bude vaší náplní práce?
- Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a partnerů
- Správa svěřeného portfolia zákazníků (zajištění potřebné technické podpory, tvorba cenových nabídek, administrace objednávek)
- Pravidelný kontakt a komunikace s novými či stávajícími obchodními partnery a s tím spojené služební cesty v rámci ČR i zahraničí
- Tvorba cenových nabídek a objednávek
- Úzká spolupráce s ostatními úseky společnosti
- Dohled nad průběhem jednotlivých obchodních zakázek (zadání objednávek do systému, stav výroby s ohledem na potvrzené výrobní termíny, zajištění expedice, příprava podkladů k fakturaci, kontrola úhrady ze strany zákazníků apod.)
- Zodpovědnost za dodržení termínů expedice zboží a následná příprava fakturace

Co k této pozici budete potřebovat?
- SŠ nebo VŠ technického směru
- Zkušenosti v oblasti prodeje technických produktů nebo služeb
- Výborné komunikační a organizační schopnosti, orientace na výsledek
- Schopnost práce v týmu
- Aktivní znalost angličtiny slovem i písmem
- Uživatelská znalost práce v MS Office
- Řidičský průkaz sk. B

Co u vás oceníme?
- Znalost německého jazyka výhodou
- Zkušenosti v oboru strojírenství, automotive nebo energetiky
- Orientace ve výkresové dokumentaci
- Spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost a schopnost práce v týmu
- Vnitřní motivaci a ochotu učit se novým věcem

Nabízíme:
- odpovídající finanční motivační ohodnocení
- příspěvek na stravování
- 3 sick days, 25 dnů dovolené, MultiSport karta
- možnost osobního rozvoje a vzdělávání
- jazykové kurzy
- výhodná nabídky elektřiny a plynu
- odměna za doporučení zákazníka
- káva na pracovišti
- uvítací balíček pro nové zaměstnance
- dárek při významných životních událostech
- nabídka firemních akcí
- zvýhodněné služby našeho mobilního operátora
- permanentky, slevy a výhody u našich smluvních partnerů.
- mzda 45.000 - 55.000 Kč +provize

Kontakt: e-mailem, telefonicky PO - PÁ 8:00 - 15:00 hodin

Plat od:
45 000 - 55 000 Kč
Pracoviště:
Jablonec nad Nisou
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
24.04.2024
Obor a Profese:
Bankovní specialista
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Zuzana Šubrtová
607 209 940
zuzana#subrtova|tedomengines#com






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti finančních služeb

ŠlapaniceMěsto Šlapanice
25 280 - 37 170 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaVSL SYSTÉMY /CZ/, s.r.o.
od 75 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaKrtechmatics s.r.o.
od 150 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaKrtechmatics s.r.o.
od 150 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti zaměstnanosti

PříbramÚřad práce České republiky
30 780 - 45 420 Kč

Řídící pracovníci v oblasti ostatních odborných služeb

Hradec KrálovéGenerální ředitelství cel
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?