Všeobecní administrativní pracovníci
První kontakt e-mailem.
Upřesňující informace:
Náplň práce - administrativa a korespondence, zpracování obchodních smluv, příprava podkladů, administrativní podpora pro kolegy (skenování, kopírování atd), spolupráce s účetním, příprava podkladů pro fakturaci, servis pro návštěvy a obchodní partnery
Požadavky - minimálně SŠ vzdělání, výborná znalost českého jazyka, uživatelská znalost MS Office, organizační a komunikační schopnosti, přesnost, pečlivost, schopnost samostatné práce, aktivní a zodpovědný přístup, ochota učit se novým věcem, praxe na pozici asistentky/a výhodou, ŘP.sk.B
Zaměstnanecké výhody:
pestrá práce ve stabilní firmě, přátelský prac.kolektiv, káva a čaj na pracovišti zdarma, pracoviště v centru Brna
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.