EKONOM | STRAKONICKO | NÁSTUP IHNED

Nabízíme zajímavou příležitost pro FINANČNÍHO MANAŽERA / EKONOMA na Strakonicku!

Hledáte práci v oblasti podnikových financní a máte již několikaletou praxi v oboru? Dorozumíte se anglicky (převážně emailem) a můžete nastoupit prakticky ihned?

Pak hledáme právě vás!

Náplň práce:
- Spolupráce na přípravě finanční strategie a rozpočtů a plánů pro jednotlivá střediska a podnik jako celek a jejich průběžné vyhodnocování
- Sestavování pravidelných reportů za svěřené oblasti – měsíční, čtvrtletní a to včetně ad-hoc reportů pro manažery
- Zpracovávání finančních analýz, výkazů a dat dle zadání
- Tvorba kalkulací
- Příprava podkladů (nejen) pro kontroly státních orgánů a interní audit
- Aktivní spolupráce s vedoucími i ostatních úseků podniku

Těšíme se na váš životopis a případnou spolupráci!Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
60 000 Kč
Pracoviště:
Strakonice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ nebo VŠ vzdělání
- Angličtina na úrovni B1 (převážně emailová komunikace)
- Praxe s podnikovými financemi ve výrobním závodě
- Zkušenosti s vedením lidí výhodou
- Zkušenosti s programem Helios výhodou

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- Možnost home office
- Flexibilní pracovní doba
- Závodní stravování
- Služební auto, telefon, PC
- Benefity za odpracované roky, výročí, apod.
- Odborné vzdělávání a profesní rozvoj
- Další zaměstnanecké výhody

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Country Director/Manager
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Ceske Budejovice (GR)
(+420) 389 502 940
A#Jancurova#406062203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?