Pracovníci ostrahy, strážní

Nástup možný ihned. Požadujeme: Věk nad 18 let, doložení výpisu z RT, příjemné vystupování, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilitu. Základy práce na PC pro kamerový systém, znalost českého jazyka slovem i písmem. Schopnost adekvátně reagovat v rámci mimořádných situací (krádeže). Praxe a certifikát strážného výhodou. Náplň práce: Strážní a detektivní činnost na prodejně, kamerový monitoring, bezpečnostní dohled nad celou prodejnou, zajištění ochrany majetku a osob. Spolupráce s Policií ČR při zadržení osob páchajících trestnou činnost. Nabízíme: Práci ve stabilní společnosti na HPP i DPP, odměny za zadržení osob při páchání trestné činnosti a za zjištění a vyřešení mimořádných situací. Možnost čerpat dle pravidel zálohu na mzdu. Nastavení pracovního fondu dle dohody s manažerem a denní pracovní doba maximálně v délce provozní doby prodejny. Zprostředkování certifikátu strážného. Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení pracovního poměru. Vhodné pro osoby OZP, nesmí se však týkat pohybového ústrojí. Pro informaci ohledně pracovního místa volat na níže uvedený telefon. NECHODIT na pracoviště, kontaktní osoba se tam nenachází. Kontakt tel. 734 881 689, Po - Pá od 8:00 - 17:00 h. Své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: nabor.centrum@gado.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?