Kontakt: Anna Mazurová, e-mail: anna.mazurova@global.nttMVP: Milevská č.p. 2095/5, Krč, 140 00 Praha 4Požadavky: Zkušenost s technickým supportem (sítě/servery), orientace na zákazníka, aktivní znalost Angličtiny a Němčiny. Ochota pracovat na směny 24/7. Level 2 support with the main focus on Networking technologies, resolving incidents Monitoring of the ticketing system and ticket handling to achieve and exceed SLA/OLA Advance trouble shooting supporting Networking Technologies Knowledge transfer to L1 engineers. Assisting Level 1 Engineering teams with escalation support.zaměstnanecké výhody: Vzdělávání v rozsahu dle dohody s přímým nadřízeným5 týdnů dovolené3 tzv. Sick Days ročněNáhrada mzdy za dobu dočasné pracovní neschopnosti nad zákonem stanovenou výši náhrady mzdy do výše fixní základní mzdy po dobu dočasné pracovní neschopnosti až 21 dnů ročněNotebook a mobilní telefon včetně datového tarifu dle firemních standardůPříspěvek na penzijní připojištění ve výši 1.000 Kč měsíčně (po zkušební době)Nadstandardní zdravotní péče (po zkušební době)Občerstvení (káva, čaj, voda) na pracovišti zdarma