MZDOVÝ/Á ÚČETNÍ | PŘÍLEŽITOST PRO JUNIORY

Máme tu skvělou příležitost pro méně zkušené kandidáty v oblasti MZDOVÉHO ÚČETNICTVÍ!
Nepotřebujeme 20 let praxe, stačí orientace v problematice mezd a chuť se dále učit.

Na této pozici tě bude čekat především:
- zpracování podkladů pro mzdy
- spolupráce se mzdovou účetní a personalistkou
- zpracování exekucí, insolvencí apod. k ročnímu zúčtování
- kontrola docházek
- komunikace s orgány státní správy
- zpracování reportůZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
České Budějovice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- min. SŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru)
- alespoň krátké zkušenosti na obdobné pozici
- dobrá znalost balíčku MS Office

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- flexibilní pracovní doba
- příspěvek na stravování
- mobil, notebook
- příspěvek na penzijní připojištění

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Mzdová účetní
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Ceske Budejovice (GR)
(+420) 389 502 940
j#pudivitrova#406021203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?