Správci objektů

Náplň práce: - vyřizování požadavků klientů v oblasti bytové agendy - komunikace se zákazníky - telefonická i písemná - sledování a zjišťování pravidelných revizí - komunikace s dodavateli včetně zajišťování objednávek a cenových nabídek - vedení svěřené agendy v interním programu Požadavky: - dobré organizační schopnosti - znalost práce s PC (word, excel) - technické dovednosti, zejména z oboru stavebnictví vítány - schopnost samostatného řešení úkolů, zodpovědnost, - komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupina B - aktivní řidič - zkušenosti a znalosti se správou nemovitostí vítány Pracovní pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. V případě zájmu je možné pracovat na zkrácený úvazek. Zájemci o zaměstnání zašlou životopis a motivační dopis na e-mail: martin.dudak@bartonapartner.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Správci objektů

PrahaSkor Team s.r.o.
od 19 500 Kč

Správci objektů

PrahaWINEPRO s.r.o.
od 21 300 Kč

Správci objektů

PrahaPoleshchuk & Synové a.s.
od 21 300 Kč



Podobné nabídky práce

Správci objektů

ŠternberkDům dětí a mládeže Šternberk,
od 19 400 Kč

Správci objektů

BlanskoZa Sluncem z.s.
od 30 000 Kč

Správci objektů

Nový JičínBartoň a Partner s.r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Správci objektů

České BudějoviceDomov pro seniory Dobrá Voda
23 510 - 30 000 Kč

Správci objektů

PlzeňStřední škola informatiky a fi
od 23 510 Kč

Správci objektů

HraniceZákladní škola a mateřská škol
od 20 230 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.