Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

TŘ a:20/2/2024 a:22/4/2024
Náplň práce:
- navážení materiálu ze skladu na výrobní linky
- manipulace s materiálem a výrobky
- rozbalování, přebírka a kontrola materiálů a hotových výrobků
- příjem, výdej a evidence hotových výrobků, vratných a expedičních obalů
- práce s odpadem - třídění odpadu
- zodpovědnost za správné interní označení materiálu
- zodpovědnost za správnost a úplnost dodávek materiálu k zákazníkovi
- obsluha zvedacích zařízení
- nakládka a vykládka kamionů
- spolupráce s výrobním oddělením.
Požadujeme:
- min. SOU, spolehlivost, zodpovědnost, dobrou pracovní morálku.
Výhodou:
- zkušenost s řízením VZV a platný průkaz na obsluhu VZV.
Nabízíme:
- nástup možný ihned
- náborový příspěvek 3.000 Kč.
Životopis zaslat na e-mailovou adresu: kariera@dwmic.cz

Plat od:
24 000 Kč
Pracoviště:
Třinec
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
22.04.2024
Obor a Profese:
Řidič
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jana Helešicová
595 177 229
kariera|dwmic#cz






Podobné nabídky práce

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

ChebHOFMANN WIZARD s.r.o.
od 25 025 Kč

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

Plzeň-severWELL OKNA s.r.o.
od 18 900 Kč

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

ZnojmoA - Z papír plus s.r.o.
22 000 - 32 000 Kč

Řidiči nákladních automobilů, tahačů a speciálních vozidel

Frýdek-MístekBeskyd Fryčovice, a.s.
45 000 - 55 000 Kč

Řidiči nákladních automobilů (kromě tahačů)

ŠumperkNemocnice Šumperk a.s.
20 250 - 26 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.